Veelgestelde Vragen

Wat is de geschatte levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde gemiddelde levensduur bedraagt ​​5-10 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke bedrijfsmodel kunnen we enorme besparingen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijsaanbieding dan de concurrent en de kosten voor eigen rekening.

 

Er ontbreken enkele producten in mijn bestelling, wat kan de reden hiervoor zijn?

Aangezien we samenwerken met verschillende leveranciers, kan het voorkomen dat producten apart van elkaar worden verzonden. Als er items ontbreken in je bestelling, worden deze meestal binnen 2-3 dagen nageleverd.

Excuses voor het ongemak.

 

Moet ik extra betalen voor de verzending van mijn bestelling?

Nee dat hoeft niet, de verzendkosten van de bestelling zijn op onze kosten.

 

Ik ben ontevreden met mijn bestelling. Is het mogelijk om deze terug te sturen?

Zeker, je hebt het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling zonder enige verklaring een retourzending naar ons terug te sturen.

 

Wat moet ik doen als ik een artikel wil terugsturen?

 Indien u niet tevreden bent met uw bestelling, heeft u de mogelijkheid om deze binnen 14 dagen na ontvangst te ruilen of retourneren. Zorg ervoor dat de producten in originele staat worden teruggestuurd, inclusief labels en etiketten, en geen gebruikssporen.

Het is belangrijk dat elke retourzending wordt voorzien van een Track & Trace-code. De verzender is verantwoordelijk voor de verzending.

Zodra wij de verzondene artikelen hebben ontvangen, zullen wij ervoor zorgen dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt teruggestort.